Thuis

Een grote groep deelnemers van St. KunstWerkt maken samen kennis met hun nieuwe THUIS aan 'De Plantage'. Voor velen een eerste mogelijkheid om te exposeren in de nieuwe ruimte die steeds meer vorm begint te krijgen. Na twee tentoonstellingen is het nog steeds een beetje wennen.

Voor onze nieuwe partners, buren en bezoekers is het ook een grote kennismaking. THUIS duurt twee weken: we gaan kort maar krachtig kennismaken. Loop gewoon even binnen voor een praatje, een visuele verrassing, een rustmomentje of misschien iets meer.

Marloes Aben, Karin van As, Marita Beukers, Mirjam Boomert, Ilona Bruins, Nikolaj Dielemans, Pim van Halem, Martine de HeijTilly Heijster, Willem van Hest, Aldo Hoeben, Inge Hoefnagel, Nancy Hoogstad, Carine Hooykaas, Frans Huisman, Ahrend van Ipenburg, Evelien de Jong, Friedie Kloen, Yvon Koopman, Zhanhong Liao, Jacqueline Louter, Astrid Meijer, Magriet Mostert, Bert Mulder, Irma Rengur, Aad van Rijnsbergen, SAGE, Annette Splinter, Jeroen Staal, Eric van Straaten, Pauline Tonkens, Annemarie van Ulden, Rob van der Ven, Karin de Visser, Jan Wagner, Tineke Weber, Vera Whistler, Andie Wieringa, Frans de Winter, Kim Everdine Zeegers

zondag, 14 augustus, 2022 tot zondag, 28 augustus, 2022

• Opening 'Thuis'

zo 14 aug, 15:30

Openingshandeling door prominent Plantagebewoner Huib Sneep.

• 'Dutch' buurtbrunch

zo 21 aug, 11:30

Brunch voor Vrienden en buren. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt. Graag aanmelden bij onze secretaris.
    Deze activiteit wordt mogelijk gemaakt dankzij een bijdrage van het Gemeenschapsfonds.

• Grand Finale 'Het Experiment'

vr 26 aug, 15:30

Grand Finale met een (performatieve) introductie door Donatas en Paul en het kunstenaarsgesprek o.l.v. kunsthistorica Cilia Batenburg.

• Finissage 'Thuis'

zo 28 aug, 15:30

Met het kunstenaarsgesprek o.l.v. kunsthistorica Cilia Batenburg.