26 november, 2021 tot 19 december, 2021
Stichting KunstWerkt viert dit jaar haar 30-jarig jubileum. In die 30 jaar bood KunstWerkt artistiek onderdak aan tal van professionele kunstenaars. Sommige bleven, andere trokken verder. KunstWerkt beweegt mee en kijkt met een open blik naar de toekomst. Dat heeft geleid tot een bijzondere expositie als afsluiting van het jubileumjaar. Acht kinderen van (ex)deelnemers laten zien hoe ver de appel van de boom viel. Met: Nina Fernande
, Mathijs Gootjes, Hansje van Halem
, Arne Hendriks, Helle Monne Huisman
, Sigrid Klop, Madison Pollard en Hannah Staal.

Komende exposities

• van Fles naar KunstWerkt

26 november, 2021 tot 16 januari, 2022
    Kunst verbindt, dat zit in het DNA van st. KunstWerkt. Deze keer gaan we de verbinding aan met het Jenevermuseum. De ‘kelderfles’ is daarbij onderwerp én inspiratiebron. Om te vieren dat St. KunstWerkt dertig jaar bestaat zijn dertig deelnemende kunstenaars aan de slag gegaan met de iconische 'kelderfles'. Het resultaat is een verscheidenheid aan kunstwerken gebaseerd op echt Schiedams erfgoed. De kunstenaars nemen de bezoekers mee in het achtergrondverhaal van de tentoonstelling tijdens gratis rondleidingen in het Jenevermuseum.
  • Ontmoeting (met Maassluis)

4 februari, 2022 tot 27 februari, 2022

Een uitwisseling tussen twee kunstenaarsgroepen.

Expositie Archief