KunstKerst

Deelnemers van Stichting KunstWerkt tonen kunst voor onder de kerstboom. Klein werk wordt aangeboden voor kleine prijzen. Kunstenaars en belangstellenden kunnen elkaar ontmoeten in traditioneel gezellige sfeer, onder het genot van een hapje en een drankje.

Aad van Rijnsbergen, Aldo Hoeben, Annemarie van Ulden, Astrid Meijer, Bert Mulder, Harry Schumacher, Inge Hoefnagel, Jan Wagner, Karin van As, Karin de Visser, Marita Beukers, Mirjam Boomert, Nikolaj Dielemans, Pauline Tonkens, Pim van Halem, Rob van der Ven, SAGE, Sasha Zuidam, Sjef Henderickx, Tanja Boxman, Tilly Heijster, Willem van Hest, Yvon Koopman, Zhanhong Liao

Word Vriend van Stichting KunstWerkt

Voor iedereen die Vriend wordt in 2018 is er weer een ruime keuze aan cadeautjes! Vanaf 25 euro per jaar kunt u Vriend worden en de stichting ondersteunen in haar activiteiten. Wanneer u vriend wordt tijdens de KunstKerst kunt u zelf een kunstwerk van één van de deelnemende kunstenaars uitkiezen als kado en meteen meenemen, zolang de voorraad strekt (OP=OP).

Stichting KunstWerkt wenst u een vrolijk kerstfeest!

vrijdag, 15 december, 2017 tot zondag, 24 december, 2017

• Feestelijke opening "KunstKerst 2017"

vr 15 dec, 19:00
  • Ruilbeurs PakjeKunst

zo 17 dec, 15:00 - 17:00

Heeft u meerdere pakjes van eenzelfde kunstenaar getrokken uit de PakjeKunst-automaat in het Wennekerpand ? Ruil deze met andere verzamelaars tijdens de KunstKerst!