Salon van Alle Tijden

Stichting KunstWerkt bestaat dit jaar 25 jaar. Opgericht in 1991, kan gesteld worden dat de opeenvolgende deelnemers en bestuursleden er tot op heden in geslaagd zijn, een belangrijke rol te spelen in het stedelijk culturele klimaat van Schiedam en de Rijnmond regio.

Voor deze jubileumexpositie komen oud- en huidige deelnemers samen in de jubileumexpositie "Salon van alle tijden". Het motto van de stichting vanaf haar oprichting is; 'voor elkaar en door elkaar'. Door de grote inzet en betrokkenheid van deelnemende kunstenaars en van bestuursleden uit het bedrijfsleven die ieder, op vrijwillige grondslag, hun bijdrage in de organisatie geleverd hebben, was het niet mogelijk geweest voor Stichting KunstWerkt om te zijn wie zij nu is.

Jolande Bosch, Louis Looijschelder, Jan van Dorp, Herman Moscoviter, Pauline Tonkens, Vera Harmsen, Sasha Zuidam, Kim Everdine Zeegers, Floor Leemans, Adrianus van Otterloo, Jenna Tas, Yvon Koopman, Harry Schumacher, Annette Splinter, Ron Weijers, Marita Beukers, Inge van Haastert, Annemarie van Ulden, Karin van As, Fenneke Hordijk, Bert Mulder, SAGE, Nikolaj Dielemans, Jeroen Staal, Zhanhong Liao, Damy van der Waal, Sjef Henderickx, Ane Koczorowski, Karin de Visser, Cees Eykelenboom, Gerard van Soest, Marjo J.C. van Soest, Mia van der Burg, Pim van Halem, Henny van Leeuwen, Michel Snoep, Anne Baartman, Aldo Hoeben, Esther Zitman, Jacques Tange, Ria Klop, Eric Ruygers, Anja Bijl, Magriet Mostert, Agnes Roothaan, Float, Martin Moesman, Mirjam Boomert, Rob van der Ven, Karin de Visser, Astrid Meijer, Tanneke Barendregt, Willem van Hest, Inge Hoefnagel

zondag, 4 september, 2016 tot zondag, 25 september, 2016

• Opening "Salon van Alle Tijden"

zo 4 sep, 16:00 - 17:00

Openings receptie. De opening wordt verricht door oud-wethouder Luub Hafkamp en geopend met een dansperformance van Liat Magnezy. De oud-voorzitters van Stichting KunstWerkt geven acte de présence.

• Finissage "Salon van Alle Tijden"

zo 25 sep, 16:00 - 17:00