De hoofdlocatie van de expositie is Stichting KunstWerkt op haar nieuwe locatie in Art Centre Schiedam.

Dit deel van de expositie is van 10 juni t/m 10 juli op donderdag, vrijdag, zaterdan en zondag van 13:00 tot 17:00 gratis toegankelijk.

Art Centre Schiedam

• Stichting KunstWerkt (hoofdlocatie)
  • Galerie Voûte
  • Stichting Tone & Image

Lange Nieuwstraat 191
3111 AJ  Schiedam

Monopole

Hoogstraat 99
3111 HC  Schiedam

S'DAM partners

Nieuwstraat 39
3111 JN  Schiedam

Wenneker Cinema

Vijgensteeg 2
3111 PT  Schiedam

Bereikbaarheid per auto

Schiedam is goed bereikbaar per auto, maar in de binnenstad is het betaald parkeren. De afstanden zijn echter niet groot en u kunt overwegen buiten de betaalzone te parkeren en de stad in te lopen. Op zondag is straatparkeren gratis. De expolocaties liggen binnen loopafstand van elkaar.

Het beste gebruikt u een site als prettigparkeren.nl om te kijken waar u wil parkeren. Gebruik vervolgens uw routeplanner om de beste route te bepalen.

Openbaar vervoer

De hoofdlocatie is vanaf NS station Schiedam Centrum te bereiken met bussen 51,54 en 126, uitstappen bij halte ‘Oranjestraat’. Loop enkele meters terug naar het zebrapad en steek over naar de Lange Nieuwstraat. Art Centre Schiedam bevindt zich aan het begin van de straat.

RET tramlijnen 21 en 23 stoppen dicht bij het park; vanaf halte ‘Koemarkt’ loopt u richting de t-splitsing, waar u rechts af de brug over gaat. Na 100 meter steekt u bij het zebrapad over en loopt u de Lange Nieuwstraat in en staat u na enkele tientallen meters voor Art Centre Schiedam.

Vanaf NS station Schiedam Centrum is de hoofdlocatie een ruim kwartier wandelen. Andere locaties liggen dichterbij. Tip: Op het station kunt u een OV-fiets huren. Daarmee kunt u u gemakkelijk verplaatsen door het historische centrum van Schiedam.