Transities

In het kader van het Schiedams Fotofestival 2020 toont Stichting KunstWerkt: Schiedam. Het thema van het Festival ‘Transitions’ wordt in deze tentoonstelling door 12 lokale fotografen gepresenteerd. Zij tonen, op gevarieerde wijze, transities van mensen, van plaatsen, van ideeën, en meer.

I.v.m. de maatregelen rondom het coronavirus kunt u vooraf een gratis kaartje aanschaffen voor de opening en/of finissage.

Arno Bauman
Marita Beukers
Look J. Boden
Aldo Hoeben
Inge Hoefnagel
Frans Huisman
Zhanhong Liao
John Middelkoop
Gerard van Soest
Hans Sloot
Pauline Tonkens
Marcel Wesdorp

Curator: Rob van der Ven

Fotofestival Schiedam is een jaarlijks terugkerende fotomanifestatie die Schiedam gedurende drie weekenden in de ban brengt van de hedendaagse fotografie. De programmering omvat zowel jong aanstormend talent als gevestigde namen, gepresenteerd in ruimtelijke installaties die voorbij gaan aan het idee van een platte foto aan de muur.

Zie ook www.fotofestivalschiedam.nl

donderdag, 3 september, 2020 tot zondag, 27 september, 2020