KunstKerst

‘Komt allen voor de allerlaatste keer tesamen’ in Pand Paulus, waar kunstenaars van Stichting KunstWerkt tijdens de jaarlijkse KunstKerst klein werk aanbieden tegen kleine prijzen. In traditioneel gezellige sfeer en onder het genot van een hapje en een drankje.

St. KunstWerkt heet u van vrijdag 11 december t/m vrijdag 18 december van 12:00 tot 17:30 uur welkom in Pand Paulus. Vanaf zaterdag 19 december exposeert St. KunstWerkt in Ruimte in Beweging, Boterstraat 81, 3111 NB Schiedam

Lineke Arain, Karin van As, Marita Beukers, Mirjam Boomert, Tanja Boxman, Mia van der Burg, Nikolaj Dielemans, Pim van Halem, Willem van Hest, Aldo Hoeben, Inge Hoefnagel, Fenneke Hordijk, Frits Kloppers, Yvon Koopman, Rick Koren, Floor Leemans, Zhanhong Liao, Arnout van Mameren, Astrid Meijer, Natuurlijk Gerjanne, Jeanne Rombouts, Just Schafgans, Harry Schumacher, Gerard van Soest, Marjo J.C. van Soest, Annemarie van Ulden, Rob van der Ven, Karin de Visser, Tineke Weber, Sasha Zuidam

Stichting KunstWerkt wenst u een vrolijk kerstfeest!

vrijdag, 11 december, 2015 tot zondag, 20 december, 2015

• Opening "KunstKerst"

vr 11 dec, 19:30
  • Verhuizing naar Ruimte in Beweging

za 19 dec, 15:30

Feestelijke verhuis-stoet vanuit Pand Paulus naar 'Ruimte in Beweging' waar wij ons nieuwe thuis hebben gevonden en de KunstKerst 2015 zullen voortzetten.

• Afsluiting "KunstKerst"

zo 20 dec, 12:00 - 17:30