Nieuwe Impuls 2020

Het is de traditie van Stichting KunstWerkt om het nieuwe expositiejaar te starten met werk van nieuwe deelnemers. Dit jaar verwelkomen we drie nieuwe deelnemers.

Arno Bauman is sinds 1981 werkzaam als grafisch ontwerper en fotograaf en sinds 2002 ook als beeldend kunstenaar. In zijn werken worden een of meerdere foto's en grafische elementen op de computer samengevoegd tot een geheel.

Cora Moret schildert en tekent over het leven, de wereld en mensen om haar heen. Ze laat nu portretten zien. Ze zoekt het gebaar en de expressie in eenvoud van vorm en kleur.

Jeroen Staal maakt schilderijen met meerdere kijklagen, voorgewende precisie en vol met details. Het lijkt logisch, maar of het dat ook is...

zondag, 5 januari, 2020 tot zondag, 26 januari, 2020

• Opening & Nieuwjaarsreceptie

zo 5 jan, 15:30

De openingshandeling wordt verricht door Duncan Ruseler, wethouder te Schiedam van financiën & cultuur. Dit is tevens de gezamenlijke nieuwjaarsreceptie van Stichting KunstWerkt en Ruimte In Beweging.

• Finissage

zo 26 jan, 15:30