Scherven brengen Kunst

Diet Wiegman heeft begin 2014 veel van zijn eerdere werk stukgeslagen en daarna de scherven die zo zijn ontstaan aangeboden aan kunstenaars, met de uitdaging om van een uitgezochte scherf weer een ander kunstwerk te creëren.

De resultaten leveren een spannende expositie op van uiteenlopende creaties van veel verschillende mensen met maar één gemene deler, namelijk de stukjes Diet Wiegman. Dit project heeft zijn start gehad in het Gorcums Museum en wordt nu voor de tweede maal getoond in Pand Paulus. Tijdens deze tweede editie worden opnieuw kunstenaars uitgedaagd om een nieuw kunstwerk te maken op basis van een scherf van Diet Wiegman.

Er is een boekje gemaakt waarin alle eerste kunstwerken worden getoond. Dit is te koop voor € 8,50. Een mooi verzamelwaardig item waarmee u onze stichting steunt.

Met werk van: Ans Verdijk, Mia van der Burg, Marjo J.C. van Soest, SAGE, Joke de Neve, Henny van Leeuwen, Gerard van Soest, Francien Kaashoek, Sjef Henderickx, Robert Schmidt, Ane Koczorowski, Jos Deuss, Beaty Czeto, Astrid Meijer, Cees van Meerten, Pim van Halem, Cathelijn Ramirez, Faranú, Jeanne Rombouts, Femke Wiglema, Imaan Norris, Gideon Karting, Stefan Tijs, Yvon Koopman, Theun Okkerse, Annette Splinter, Astrid Lee, Aad den Hoedt, Hestia Peek, Annet Ardesch , Lauren Lee, Jacintha Tiel Groenestege, Pauliina May, Elly Ramirez-Pruijn, Els van Teeffelen, Michel Snoep, Ellen Elvader, Gwen van Meerten, Karin de Visser, Geerten ten Bosch, Aldo Hoeben, Beatrijs Schweitzer, Helma Groot, Jenna Tas, Gerda Kramer, AMULDO, Jan Wagner, Harr Wiegman, Fenneke Hordijk, Look J Boden, Jeffrey Burger, Jan Mattheus de Grauw, Damy van der Waal, Tineke Mocking, Marita Beukers, Inge van Haastert en Magriet Mostert

zondag, 4 oktober, 2015 tot zondag, 1 november, 2015

• Opening "Scherven brengen Kunst"

zo 4 okt, 16:00

Opening van de de expositie door Rob Kresner, directeur van het Gorcums Museum.

• Vriendenrondleiding

zo 25 okt, 14:00 - 15:00

Rondleiding door de expositie, speciaal voor Vrienden van Stichting KunstWerkt

• Finissage "Scherven brengen Kunst"