The Crazy Christmas Art Sale

KunstWerkt opent, twee weken voor de kerst, haar deuren voor 'The Crazy Christmas Art Sale'! Een 40-tal kunstenaars biedt hun werk aan voor spotprijzen tijdens de KunstKnal weken bij KunstWerkt. We verkopen kunst voor kleine prijzen, van 0,79 tot 779,- euro!

Bijzonder, Origineel, Veel en bizar goedkope kunst. Heel divers en betaalbaar.

Kunst groot en klein, boeken, sieraden, ansichtkaarten, buttons en veel en veel meer.

Kunst voor iedereen, Voor onder de boom. Leuk om te geven, Fijn om te krijgen.

De aangekochte kunstwerken worden mooi voor je ingepakt en kun je na aankoop gelijk meenemen. Het pakje kan daarna zó onder de kerstboom.

HóHóHooó Kerstdorp Madness. Kom ons mega gave Kerstdorp bekijken!!!

Pakje Kunst! Trek voor 4 euro een kunstwerkje uit de PakjeKunst automaat. Al onze Vrienden en vrijwilligers krijgen als KerstPresentje van ons een PakjeKunst cadeau!

Word Vriend van KunstWerkt!
Vanaf €25,- per jaar kun je Vriend worden en de stichting ondersteunen in haar activiteiten. Word lid tijdens The Crazy Christmas Art Sale en ontvang een gratis PakjeKunst!

donderdag, 14 december, 2023 tot zondag, 24 december, 2023

• 'TCCAS' kerstkaart maken

do 14 dec,

Donderdag 14 t/m zondag 17 december kerstkaart maken, voor jong en oud.

• 'TCCAS' rustgevende klanken

do 21 dec, 14:00

Om 14.00 en 15.30 uur speelt Mirjam rustgevende klanken op haar Handpan tegen de KerstKeuzeStress.

• 'TCCAS' kerstcanons zingen

za 23 dec, 14:00 - 15:00

Kerstcanons zingen met Eric en Friedie.

• 'TCCAS' muziek en een afsluitende borrel

zo 24 dec, 14:00 - 17:00

Van 14.00 tot 15.00 uur accordeon muziek door Djan van der Kraan en een afsluitende borrel van 15.00 tot 17.00 uur.