Nieuwe Impuls

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Stichting KunstWerkt heeft de traditie om het jaar te beginnen met een groepsexpositie van nieuwe deelnemers die bij ons onderdak hebben gevonden. Door dit welkom krijgen zowel deze kunstenaars als st. KunstWerkt artistiek een nieuwe impuls. Dit keer met een extra dimensie.

Wij slaan dit jaar onze vleugels uit, willen ons vernieuwen, verbreden en verdiepen. Daarom verhuizen we binnenkort naar een nieuwe lokatie. Deze 'Nieuwe Impuls' is de start van een jaar dat vol is van nieuwe impulsen.

Esther van Duffelen
Wybe Hietbrink
Evelien de Jong
Annette Splinter
Vera Whistler

De expositieruimte is alleen toegankelijk met een geldige QR-code. Wij vragen u bij de ingang uw corona QR-code te laten scannen (waarmee u aantoont dat u bent gevaccineerd, hersteld of negatief getest). Zonder dit coronatoegangsbewijs mogen wij u geen toegang verlenen. Eenmaal binnen vragen wij u een mondkapje te dragen. Dit kunt u af doen als u ergens gaat zitten.

Word Vriend van Stichting KunstWerkt! Vanaf 25 euro per kalenderjaar kunt u Vriend worden en de stichting ondersteunen in haar activiteiten. Meld u aan via de website en ontvang o.a. een interessante korting bij uw kunstaankopen en de exclusieve Vrienden-Nieuwsbrief.

zondag, 16 januari, 2022 tot zondag, 6 februari, 2022

• 'Nieuwe Impuls' geopend

zo 16 jan, 13:00 - 17:00

U kunt ons weer bezoeken (zonder reservering).

• Finissage 'Nieuwe Impuls'

zo 6 feb, 15:30

Finissage met het kunstenaarsgesprek o.l.v. kunsthistorica Cilia Batenburg.