Voel!

Dat ideeën van deelnemers soms een overlap hebben, bleek in dit geval. Rob van der Ven had de huid: ons grootste orgaan dat beschermt tegen de buitenwereld maar ons ook laat voelen. Een huid kan koud of warm zijn, bleek of gebruind, getatoeëerd worden of een blank canvas zijn, bedekt worden of bloot blijven. Mirjam Boomert had de tastzin: in onze wereld gericht op visuele waarneming wordt het belang van aanraking vaak onderschat en, zeker in de kunstwereld, niet op prijs gesteld. Voor beiden is de tactiele waarneming bij het maken van hun werken belangrijk.

5 kunstenaars van binnen en buiten stichting KunstWerkt (waaronder een visueel beperkte kunstenaar) tonen in deze multidisciplinaire groepstentoonstelling het belang van de huid, aanraking, voelen en gevoel in hun werken.

Voel! Vergeet je ogen en beleef de kunst.

Mirjam Boomert textiele werkvormen, gedichten
www.mirjamboomert.nl

Romina Ciaffi installatie
www.ciaffi.ink

McLaurens voelobjecten
www.kunstzinnigevoelobjecten.nl

Kayleigh Smetsers installatie
www.kayleighsmetsers.com

Rob van der Ven objecten en installatie
www.robvanderven.nl

zondag, 20 oktober, 2019 tot zondag, 17 november, 2019

• Opening

zo 20 okt, 15:30
  • Yogales

zo 27 okt, 13:30

Yogales om 13.30 en 15.00 uur. Partner yoga, samen verschillende oefeningen uitvoeren.
    Aanmelden via www.mirjamboomert.nl/yogales

• Stoelmassage

za 2 nov, 13:00 - 16:30

Tussen 13.00 en 16.30 uur doorlopend stoelmassage

• Finissage

zo 17 nov, 15:30

Finissage & kunstenaarsgesprek met Cilia Batenburg.