Wit

Wit is een installatie van Yvon Koopman die bestaat uit verschillende verpakkings-materialen. De keuze van het materiaal, gekoppeld aan de toegepaste techniek, geven de ruimte een donzen, sprookjesachtige uitstraling.

Yvon Koopman
Yvon wordt geïnspireerd door mensen, situaties en gebeurtenissen en werkt graag in groepsverband. De mensen in de groep hebben vaak een aanwijsbaar visueel aandeel in de totstandkoming van het werk. Door deze bijdrage wordt het uiteindelijke kunstwerk ook een stukje van henzelf en zijn ze bereid ervoor te zorgen.

Anuschka Coumou
Anuschka van 'Danszee' speelt in op de fantasiewereld van kinderen en brengt deze, door middel van het lichaam, tot uitbeelding. Het gebruik van muziek, het lichaam, de ruimte en beleving en overgave zijn voor haar heel belangrijk in een dansles.

zondag, 11 februari, 2018 tot zondag, 11 maart, 2018

• Opening "Wit"

zo 11 feb, 15:30

De expositie wordt geopend door Rob Kreszner, directeur van het Gorcums museum.

• Performance "Dons"

zo 11 feb, 16:00

'Dons', is een performance van choreograaf Anuschka Coumou, uitgevoerd door Ilayda, Jadey, Kirsten, Kylian, Nisa, Noa, Rana en Sylvana. Deze performance is geïnspireerd op het object dat Yvon Koopman speciaal voor deze gelegenheid heeft gemaakt.