Feest der Kunsten

Stichting KunstWerkt gaat de kunsten vieren en doet dat met deze buitengewoon energieke tentoonstelling.

In deze tijd van bezuinigingen alom, die juist voor kunstenaars zeer negatieve gevolgen hebben, wil Stichting KunstWerkt in Pand Paulus een positief, optimistisch geluid laten horen:
het geluid van niet bij de pakken neerzitten,
het geluid van hard doorwerken,
het geluid van nieuwe wegen zoeken op velerlei terrein,
het geluid van samen sterk staan,
het geluid van de gulle lach.

En dan het beeld:
kleurrijk,
wulps,
uitbundig,
weelderig,
vrolijk en barok.

Te gast zijn: Ans Verdijk (installatie), Marianne Fontein (beelden), Barbara Witteveen (keramiek) en Stefan Gross (beelden).

De deelnemende kunstenaars van Stichting KunstWerkt zijn: Yvon Koopman (‘feesthoedjes’), Inge van Haastert (schilderijen), Zhanhong Liao (schilderijen), Nancy Hoogstad (beelden) en Mia van der Burg (beelden).

We zijn er klaar voor: we gaan de kunsten vieren en doen dat door middel van deze buitengewoon energieke tentoonstelling.

zondag, 10 november, 2013 tot zondag, 8 december, 2013