Maximaal 10

In maart moesten ook wij, zoals zoveel culture instellingen, onze deuren sluiten. We zijn blij dat we u weer kunnen ontvangen en de expositie 'Maximaal 100' alsnog aan u kunnen tonen! Uiteraard hanteren wij de basisregels zoals gesteld door het RIVM. Vanwege de beperkte ruimte hebben we gekozen voor een maximum van 10 bezoekers tegelijk.

De volgende maatregelen gelden om u èn andere bezoekers veilig te kunnen ontvangen:
  • We maken onze ruimtes extra goed schoon.
  • Voorlopig wordt een maximum van 10 bezoekers gehanteerd.
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog.
  • Schud geen handen.
  • Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen.
  • Blijf thuis bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging of koorts.

In maart ging de maximum snelheid op veel snelwegen naar 100 km per uur. Maximaal 100 werd dus de nieuwe norm.

Zeer verschillende kunstenaars tonen in deze expositie hun eigen referentie aan maximaal 100. Dat kan een snelheid, een aantal, een leeftijd of iets totaal anders zijn.

Deelnemende kunstenaars
Arno Bauman