Word vriend van KunstWerkt

KunstWerkt biedt u graag de mogelijkheid om 'Vriend' te worden. Het is immers van groot belang dat de ca. 55 deelnemende kunstenaars zich gesteund zien door een achterban van Vrienden. U helpt hen daarmee tentoonstellingen van hoge kwaliteit en andere activiteiten te organiseren vanuit Art Centre Schiedam, een kunstcentrum gelegen aan het stadspark De Plantage.

Het basisbedrag waarmee u zich Vriend van KunstWerkt mag noemen is € 25 per kalenderjaar en een Partnervriendschap (2 personen) kost € 40 per kalenderjaar.

Ook bedrijven en organisaties kunnen Vriend worden: als Donateur A (€ 100 per kalenderjaar) of als Donateur B (€ 250 per kalenderjaar).

U wordt Vriend door het aanmeldingsformulier in te vullen en uw bijdrage te storten op rekeningnummer: NL88 ABNA 0977 0224 55 t.n.v. Stichting KunstWerkt, o.v.v. 'Vriend KunstWerkt & jaartal & uw e-mailadres'.

U krijgt per e-mail een bevestiging van uw bijdrage. U ontvangt voortaan de digitale uitnodigingen voor exposities en overige activiteiten en u krijgt korting bij aankoop van een kunstwerk (10% bij aankoop < € 1.500 en 5% bij aankoop > € 1.500). Ook wordt u uitgenodigd voor de speciale Vriendenbijeenkomsten en krijgt u het jaarverslag toegestuurd.

Bedankt voor uw steun. Zonder de hulp van Vrienden redden wij het niet!

KunstWerkt heeft, sinds haar oprichting in januari 1991, als doelstelling het stimuleren van het kunstklimaat, het beheren en programmeren van een expositieruimte en het behartigen van de belangen van de deelnemende kunstenaars. De stichting heeft in de afgelopen jaren een belangrijke bijdrage geleverd aan het culturele klimaat van Schiedam. Tot 2015 was KunstWerkt gehuisvest in Pand Paulus aan de Korte Haven, daarna in Ruimte in Beweging aan de Boterstraat en vanaf mei 2022 in Art Centre Schiedam.  Samen met het bestuur en de tentoonstellingscommissie zijn de deelnemende kunstenaars erin geslaagd om ieder jaar zo'n tien exposities te verzorgen. Deskundigen roemen het niveau van deze tentoonstellingen.

Onze vrienden

We danken onze vrienden:

Willy Atema, Arjen Baas, Cilia Batenburg, Famke van Beers, Mark Bekink, Anke Bodewes, Hugo Bongers, Bernard Boode, Tanja Boxman, Annemarie Broek, Ine Elderkamp, Machteld van der Feltz, Fred van de Griendt, Inge van Haastert,  Petra van der Ham, Gert-Wim Hazelaar, Nelleke Hoeben, Marcel Houtkamp, Hans en Ria Klop-van Kooten, Anelie Koczorowski, Pim Kodde, Miriam Redeke, Frans Rietstap, Mimi Tyssen, Jan van de Water, Lex Wechgelaar, Elly van Winden, en vele anderen!