KunstKerst

Deelnemers van Stichting KunstWerkt tonen kunst voor onder de kerstboom. Klein werk wordt aangeboden voor kleine prijzen. Kunstenaars en belangstellenden ontmoeten elkaar in traditioneel gezellige sfeer, onder het genot van een (gratis) hapje en een drankje. U bent van harte welkom!

De 22 deelnemers aan de Kunstkerst zijn:
Tineke Weber
Yvon Koopman
Aad van Rijsbergen
Annemarie van Ulden

Word Vriend van Stichting KunstWerkt!
Vanaf 25 euro per jaar kunt u Vriend worden en de stichting ondersteunen in haar activiteiten. U ontvangt de 'Vrienden-nieuwsbrief' en uitnodigingen voor de exposities. Bij veel exposities zijn er exclusieve 'previews' voor Vrienden waarbij rondleidingen worden georganiseerd door de betreffende kunstenaar(s). Bovendien wordt u uitgenodigd voor de speciale Vriendenbijeenkomsten en krijgt u korting bij aankoop van een kunstwerk.

Word Vriend tijdens de KunstKerst en krijg meteen al korting op al uw aankopen!

zondag, 15 december, 2019 tot zondag, 22 december, 2019

• Afsluiting