Nieuwe Impuls

St. KunstWerkt nodigt u van harte uit voor de expositie Nieuwe Impuls 2016, op onze nieuwe expositieplek Ruimte in Beweging.

Zoals gebruikelijk beginnen we het nieuwe expositiejaar van de stichting met werk van onze nieuwe deelnemers. Het afgelopen jaar traden 6 nieuwe deelnemers toe. De traditionele titel "Nieuwe Impuls" van deze expositie is dit jaar extra van toepassing omdat we na vele goede jaren in Pand Paulus een nieuwe expositie-plek hebben. We kijken vooruit naar een jaar vol nieuwe mogelijkheden, met enthousiaste nieuwe - en bestaande - deelnemers, een mooie nieuwe ruimte en goede nieuwe vrienden.

Natuurlijk Gerjanne
Mirjam Boomert
Jan van Dorp
Arnout van Mameren