Aanmelding als Kandidaat Deelnemer

Als uw aanmelding is ontvangen neemt de secretaris van de stichting contact met u op over het aanleveren van drie tot vier recente werken, uw CV en een documentatiemap bij Art Centre Schiedam. In geval dat dit, bijvoorbeeld door de omvang of de aard van het werk niet mogelijk is, wordt mogelijk een afspraak gemaakt voor een atelierbezoek.

De ballotagerondes vinden plaats op onderstaande data. Uw aanmeldformulier dient uiterlijk twee weken van tevoren worden ingediend.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Petra van der Ham, secretaris van de Stichting KunstWerkt, via secretariaat@stichtingkunstwerkt.nl.

Ballotage zittingen

Ballotage formulieren moeten tenminste twee weken vóór de ballotage-zitting verzonden zijn, zodat een afspraak kan worden gemaakt voor het brengen van werk ter beoordeling.
  • ma 17 jun
Persoonsgegevens
Straatnaam en nummer
Kunstpraktijk