KunstKerst

Ruim 20 deelnemers van Stichting KunstWerkt tonen kunst voor onder de kerstboom. Klein werk wordt aangeboden voor kleine prijzen. Kunstenaars en belangstellenden kunnen elkaar ontmoeten in traditioneel gezellige sfeer, onder het genot van een hapje en een drankje. U bent van harte welkom!

Deelnemers

Marita Beukers, Gerrit Bruins, Esther van der Eerden, Kaije Feenstra, Sjef Henderickx, Willem van Hest, Aldo Hoeben, Inge Hoefnagel, Frans Huisman, Ahrend van Ipenburg, Yvon Koopman, Irma Rengur, Aad van Rijnsbergen, SAGE, Harry Schumacher, Annemarie van Ulden, Rob van der Ven, Karin de Visser, Jan Wagner, Tineke Weber en Andie Wieringa.

Wordt Vriend van Stichting KunstWerkt!
Vanaf 25 euro per jaar kunt u Vriend worden en de stichting ondersteunen in haar activiteiten. Wanneer u Vriend wordt tijdens de KunstKerst mag u een welkomstgeschenk uit de automaat van Pakje Kunst trekken. De automaat zit vol met pakjes met kleine kunstwerkjes van deelnemende kunstenaars van St. KunstWerkt.

Combineer uw bezoek met de voorstelling “It’s a wonderful life” door Apollo Toneel op 7, 8 en 9 december in Ruimte in Beweging. Zie: www.apollotoneel.nl.

vrijdag, 7 december, 2018 tot zondag, 23 december, 2018

• Feestelijke opening

za 8 dec, 15:30

De feestelijke opening wordt omlijst met muziek van enkele leden van de Vlaardingen Band van Korps Waterweg Centraal.

De Vlaardingen Band, de brassband van korps Waterweg Centraal, bestaat uit 33 leden. De muzikanten vinden het een uitdaging om met hun muziek aan te sluiten bij de tegenwoordige tijdsgeest, van gospel, pop tot klassiek. Zij spelen op diverse locaties, voor scholen, mini concerten in verpleeg- of verzorgingstehuizen, de Kerstviering in de Grote Kerk van Vlaardingen etc. Het Schiedamse Leger des Heils  is onderdeel van het Korps Waterweg Centraal sinds de fusie van de corpsen in 2001.

U kunt deze middag ook een donatie doen, de collectebus staat op 8 december bij St. KunstWerkt. Het Leger des Heils staat nog steeds klaar voor de mensen aan de rand van de samenleving. Hun slogan dit jaar is "Samenleven doe je dus niet alleen".

• Finissage

zo 23 dec,

Afsluiting met muziek van René Koop (klarinet) en Suzette Ronteltap (accordeon). Zij spelen wereldmuziek in de breedste zin van het woord.