Kunst met een Stekker

Het is moeilijk ons leven voor te stellen zonder de apparaten die we voeden met een stekker in de muur. Zonder stekkers geen koffie in de morgen, geen informatie en vermaak in de avond, geen schone was of warm water en geen contact met de buitenwereld. Maar wat is de rol van energie, en van de stekker, in de kunst?

Aldo Hoeben nodigt een aantal kunstenaars uit, die hij in zijn zoektocht naar verwondering ontmoette, om werk te laten zien waarin de stekker - als leverancier van energie - bewust of onbewust een onmisbaar onderdeel is. In de expositie "Kunst met een Stekker" zetten Heinze Havinga & Jaap Meijers, Aldo Hoeben, Billy Leliveld, Rob van der Ven, Kim van der Zijde & Ferdy Guliker en Stichting z25.org elektische energie om in licht, geluid, beweging, warmte ... en kunst.

zondag, 6 november, 2016 tot zondag, 4 december, 2016

• Opening "Kunst met een Stekker"

zo 6 nov, 16:00

Feestelijke opening